jueves, 2 de agosto de 2012

Potser només va ser un somni


Tu vas entrar sense trucar, no era aquella l'hora ni encara menys el lloc. Però jo et volia d'explicar que al cel no s'hi està tan malament. Demà ni te'n recordaràs, potser només va ser un somni i t'ho repetiràs. I amb forma de resposta passarà una estrella fugaç. I quan te'n vagis, la teva vida estarà a la terra en pau, jo només volia despedir-me i veure't un cop més. Promet-me que seràs feliç, et posavas tan guapo al riure, que és així com vull recordar. Ara has de descansar, deixa que passi temps amb tu com dies enrere com quan reiem sota la lluna plena com avui. Tan sols em deixen que vinguis dins dels meus somnis per veure't a tu. I es que aquella trista nit no et vaig besar ni quan vas marxar. Ara et toca a tu, només a tu, seguir el nostre viatge s'està fent tard i he de marxar, d'aquí uns segons despertaré. I és així com vull recordar-te, com abans amb aquell gran somriure.

No hay comentarios:

Publicar un comentario